قطعات لاستیکی

قطعات لاستیکی

قطعات لاستیکی

تنوع قطعات لاستیکی بزرگ و کوچک صنعت بسیار بزرگی میباشد. تولید این تعداد قطعات لاستیکی نیاز به دانش تجربه و ابزارهای روز دنیا دارد..

تنوع قطعات لاستیکی بزرگ و کوچک صنعت بسیار بزرگی میباشد.
تولید این تعداد قطعات لاستیکی نیاز به دانش تجربه و ابزارهای روز دنیا دارد که شرکت زرین گام توانسته با استفاده از متخصصین مجرب تمام این تعداد قطعات لاستیکی را تولید نماید.
انواع قطعات ضربه گیر، مقاوم در مقابل مواد شیمیایی، ضد سایش، قطعات لاستیکی، اتصالات لاستیکی به فلزات و هزاران قطعه با خواص ویژه از تولیدات شرکت زرین گام میباشد.

قطعات لاستیکی چه به لحاظ شکل و چه به لحاظ جنس و مواد آن، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که طراحی، ساخت قالب و تولید کلیه این قطعات از عهده متخصصین شرکت زرین گام برآمده و با تکیه بر ماشین آلات مدرن و آزمایشگاه مجهز و متخصصین با تجربه، این امکان را ایجاد کرده است تا قطعاتی مانند انواع لاستیکهای آب بندی، کوپلینگ و پکینگ، ضربه گیر، لاستیکهای شیرپروانه، انواع  نوارهای آب بندی، درزگیر ، لاستیک دیافراگم و هزاران قطعه متنوع دیگردر شرکت زرین گام طراحی وتولید شود.

شرکت زرین گام با بهره گیری از تخصص،علم و فن آوری به روز، تمامی خواسته های کارخانجات و شرکت ها را بر آورده کرده و پاسخگوی نیازها و قطعات صنعتی کشور است.سعی ما در ایجاد بستری مناسب جهت دستیابی مصرف کنندگان و فروشندگان محترم به کالاهای صنعتی با بالاترین کیفیت است.

برای مشاهده لیست قطعات لاستیکی کلیک کنید.

....انتقادات شما
انتقادات و پیشنهادات شما
ما را در تولید محصولات بهتر یاری کنید